torsdag 1. mai 2008

Link til innlegg - og litt om gjesterommet...

Nå har jeg lagt ut et innlegg som jeg foreløpig hadde lagret skjult. Hopp HIT!

Jeg skrev det opprinnelig til den vanlige bloggen min, men fant ut at jeg likesågodt kunne plassere det her også, i og med at det gir innsyn inn i et av de oppussede rommene. Den lille "kafeen" var et provisorisk tiltak, men vi kan jo røpe at vi kommer til å bruke det gamle, mørkebrune bordet som arbeidspult. Der skal Hilde rette prøver og stiloppgaver, og Håkon planlegge aktivitetskvelder, OIK og annet barne- og ungdomsrelatert. En Jensenmadrass skal sørge for skjønnhetssøvn for venner og familie når de er på besøk, og bilder skal opp på veggene. På bildet under sees det innebygde skapet som vi har beholdt slik det er på grunn av at gulvet var lagt rundt. På dette rommet var det lik bjørkeparkett som det var på stua. Gulvet har fått samme behandling som på soverommet. Håkon har spikret på litt ny plank, slik at skapet skal være jevnt med de nye gipsplatene. Disse og skapdørene skal males hvite.



"Mors rom" kommer altså til å fungere som arbeidsrom og gjesterom - inntil vi bestemmer oss for at det er tid for en bolle eller to i ovnen. Og nei - det skjer nok ikke enda.

Ingen kommentarer: