onsdag 28. mai 2008

Prosjekt baderom fortsetter...

Her er litt flere bilder fra riveprosessen. For de som ikke har vært hos oss, har altså det gamle badet vært todelt i en baderomsdel og en toalettdel. Nå er veggen og døren mellom disse to - circa der jeg står - borte.


Hvis noen ikke husker hvordan baderomsdelen så ut, kan de ta en kjapp titt på bildet under. (Og det er ikke Hilde som er linselus, men ei som er 9 år yngre...)


Her fyker slegga veggimellom - bokstavelig talt. Mon tro om ikke det er en link mellom sleggearbeid og testosteron?


De som kjenner Håkon, vet at han ikke akkurat er den mest negative kniven i skuffen. Jadajada - jeg er sikkert subjektiv. Likevel har jeg nå fått med meg at han går for å være en særdeles blid og positiv kar. For noen er han nærmest litt irriterende positiv... ;) Hva dette skyldes? Jo, han er oppflasket med den sasnomsuste D O P L A K A T E N. Mange brikker falt på plass da jeg tidlig i forholdet fant denne på det lille rum:


Vi snakker her om en en rødsprengt hane som slår selveste Sola i holdning og sinn, og som blid og belærende slår fast:


Plakaten har hengt der i alle år. Nå er den revet, men gjennom denne bloggen kan doplakathanen likevel spre sitt budskap. Hurra!

Tilbake til riving av bad: På bildet under er både rupanelen på frontveggen, gammel betong i baderomsdelen og tregulvet i toalettdelen en saga blott.


Og mens Oktobermannen banket, rev og hejet, var Oktoberkona i baderomsbutikker og fant ut av en del punkter som måtte avklares. Ansvarsfordeling er jommen meg et ord vi liker!

Ingen kommentarer: