torsdag 12. juni 2008

Sofabord og drivved

Etter å ha siklet på dette sofabordet i noen ukers tid, bestemte vi oss for å prioritere et sofabordskjøp. Riktignok har vi et gammelt vi har malt hvitt, men det ble litt mye hvitt, i og med at vi landet på å male spisebordet også. Et stort sofabord er virkelig ikke å forakte. Så - på mandag hentet vi bordet.


Det er laget av gammel, fransk drivved og er så fint at-vi-dåner.


Vi liker romantisk landstil, men det trengs noen rustikke,maskuline og røffe detaljer også.


For tiden er vi inne i en veldig drivved-periode. Fruen for eksempel, har nærmest lyst til å bli drivvedsnekker og har tusen ideer til hva man kan bruke slikt gammelt treverk til. Om det blir noe av ideene, avhenger sannsynligvis av om hun får hjelp av snekkermannen sin.

:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ser nå at det har skjedd noe. Følger med på hva dere gjør, siden at jeg var der da dere holdt på i stua. Synes at det har blitt gjort mye. Skal nok følge med videre, selv om det da ikke blir overraskning når jeg kommer til ******* igjen. Håper at dere blir fornøyde til slutt.
Legger inn hjemmesiden min, men jeg har ikke gjort så fryktelig mye med den. Bare tenkte at dere ville se den.

Anonym sa...

www.esaroy.piczo.com

Tamsin sa...

Så nyydelig stuebord! Jeg blir helt henført her jeg sitter i sofakroken :) Koser med med bloggen deres mens jeg venter på at alt skal gå i boks med huskjøpet vårt. Kikk gjerne innom bloggen min også: tamsinator.livejournal.com

Lykke til videre med oppussingen!

hvorfor ikke... sa...

Jeg dåner jeg også!
Hvor har dere fått tak i det bordet? Er helt drivved hekta jeg, også...det er bare så tøft!!! vil ha - vil ha!
Kjenner jeg blei litt misunnelig nå, ja! hehe ;)

Smil fra Torunn

Håkon og Hilde sa...

Åse:
Hei niese :) Takk for comments og link! Vi blir veldig fornøyde her. Gleder oss til alt er ferdig!

Klem

Tamsin:
Heisann! Takk for koselig comment! :) Skal inn og titte på siden din. Moro! Ja, det stuebordet er fint. Vi kom liksom tilbake til det igjen og igjen. Er veldig fornlyd nå som det er i hus. Og som du ser av et bilde jeg la ut idag, fra jentekveld, er det praktisk at vi får plass til så mye på det også :)

Klem til deg

Torunn:
Hei og hopp! Moro du skriver kommentarer! :) Er nok bloggere som er mest vant til det, hihi. Vi kjøpte bordet på TinniesHus :)

Klem

Anonym sa...

Hej! Var har du funnit det här fantastiskt fina bordet? Jag letar efter en butik som säljer drivveds-möbler, men finner ingen...
Tessan

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Franciskas Vakre Verden sa...

Kjempefint bord! Hvor har dere kjøpt det!

:-)

Anonym sa...

Det bordet kan du få kjøpt på Living.

i tillegg finns den i en mindre strl. i tillegg.
:)