onsdag 16. april 2008

Diverse nytt fra dagen idag

Idag har jeg (Hilde) hatt en kort jobbdag - noe jeg ikke har hatt på lenge. Vi bestemte oss for å slå til med en 'date' idag, og nøt en effektiv, men koselig lunsj på Torvtoppen før Håkon skulle tilbake på jobb. Det har vært skikkelig vår i lufta idag, og det gjør jo noe med en. Kan ikke beskrive hvor deilig det var å ha fri midt på dagen og muligheten til å gjøre noe oppussingsrelaterte innkjøp.

På bildet under sees én av hver pute. (Har egentlig to stk av den avlange og av den brune.) Lykta handlet jeg også idag, på Chic Living. Det blir stas å få inn senga, dandere puter og møblere resten av soverommet.


Putevarene har jeg kjøpt i flere omganger - egentlig bare når jeg har kommet over trekk med ulike teksturer - men idag kjøpte jeg altså innerputer av dun. Kan igjen tipse om Kremmerhuset. For tiden selger de dunputer til 79 kr. De har god kvalitet og er kjempedeilige. Mye bedre enn vattnisseputer som mister fasongen etter et par måneder :) Disse her kan vare i mange, mange år


Jeg har også vært innom en bruktbutikk idag. I tillegg til en gammel, stor ramme, fant jeg denne lille salmesangboka med den fengende tittelen "Schibboleth". Den var slitt og vakker med gule sider, og inni lå det små utklipp fra eldgamle Tønsbergs Blad. Den skal få stå på en litt shabby vegghylle sammen med en annen gammel sangbok...


En siste morsom ting jeg nesten må fortelle fra idag, er at mitt tilfeldig innsendte "interiørakutten"-spørsmål til et norsk interiørmagasin, var blitt plukket ut til å komme med i bladet! Og som om ikke det var nok - jeg har visst vunnet et VIPP-spann! :) Jeg som nesten aldri vinner noe som helst! Moro, moro :) Det kommer godt med på badet som skal påbegynnes etter at vi er ferdig med stua, gangen, soverommet og gjesterommet...

Ingen kommentarer: