tirsdag 25. mars 2008

Del 3 - trinn 3: Underlagstapet på tre rom


En vegg er ikke bare en vegg. Mye man tar for gitt her i verden. Etter gipsing og sparkling, stod tapetsering for døren. Vi har altså lagt en type papiraktig tapet på gipsplatene, så underlaget skal bli jevnt og fint før maling. Mandag kveld, 2.påskedag, ble det siste av de tre rommene ferdig. All ære til Håkon! Han står på og står på - med godt humør, presisjon og god kunnskap. Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for å være gift med en handy man! Jeg bidratt som tapetseringsassistent idag: Jeg har påført lim, mens han har limt på.

PROFI DECO, heter vidunderet...
Her er det jeg som påfører lim...
Og her legger Håkon på tapeten...

På bildene under er stua fullført! :)

Godt å være ferdig! I følge Håkons plan, skal han grunne stua imorgen før jobb. De to andre rommene er nesten ferdig malt.

Ingen kommentarer: