onsdag 2. juli 2008

Prosjekt baderom: Diverse dill 2

Et bad blir lett fuktig, og med håndkletørker er det ekstra lurt med en vifte. Fruen kaller den bare en "snorvifte". Her ligger den klar til dyst:


På bildet under driver Håkon og streker opp hvor luftehullet er:


Boring pågår:


Der er snorvifta på plass, gitt!


Neste punkt på lista er de to småskapene som hører til baderomsinnredningen. Vi har valgt å plassere dem høyt, ved siden av hverandre og på motsatt vegg ift servanten. Her er det første skapet på plass, og veggfestene montert og gjort klar til skap nr.2 :


Dere har sikket lagt merke til det røde "hullet" høyt der oppe. Vi har plassert en stikkontakt til lading av barbermaskin inni skapet. Ganske lurt, spør du oss :) All ære til elektriker-Johnny som har hostet opp ideen! Her bores et tilsvarende hull i skapet...


Der var dét in ordnung! Og åpner vi det andre skapet....


... finner vi jammen meg noen hull der også! Til venstre skal bryteren til varmekablene være, og til høyre skal vi ha en ekstern (lovpålagt...) bryter til håndkletørkeren. Dette for å unngå en lang tarm med brytere på veggen. Nå blir det to på veggen (lysbryter taklampe og til lampe over speilskapet), og to inni skapet.


Det er UTROLIG gøy å se at ting kommer på plass!

1 kommentar:

Anonym sa...

hei,
Jeg pusser opp badet mitt og kom til dere da jeg googlet baderomsvifte. Jeg har samme vifte som dere, men den bråker noe helt forferdelig! Gjør deres?